22. mars 2010

feeeerdig

Nå er både Ann-Akaløper, lua og tøflene ferdige, lurer litt på hva jeg skal gjøre nå.? Må vel starte på noe nytt som jeg kan ta med meg på påskefjellet til helga! Kan jo ikke risikere å være arbeidsledig. Løperen ble sydd litt smalere enn originalen, ser i ettertid at jeg også skulle lagt på noen ruter på lengden. Men jeg kan sy en til som passer bedre der. Den var jo både enkel og morsom og sy.!




Har blitt bitt av strikkebasillen også! Så med litt veiledning av mamma har jeg strikket mer på en uke enn jeg har gjort i hele mitt ”lange” liv! To ferdige produkter på under en uke, det må jo være rekord! Tøflene blir gode å ha på hytta i påska, ingen kalde føtter her nei! Lua er allerede tatt i bruk, med muligheter for små justeringer på design. Lurer litt på om jeg skal lage en dusk å sette på toppen. Må se litt hvordan den fungere uten først.


2 kommentarer:

  1. Duken din ble jo bare rålekker! Nydelige farger!!! Og du har fiksa fottøyet til du skal sitte og kose deg innendørs iløpet av påska ser jeg ;o)
    Ha ei riktig God Påske!
    Påskeklem,
    Laila

    SvarSlett